måndag 29 juli 2013

Hej igen!
Kollade igenom mina inlägg och upptäckte att jag skrivit i ett äldre inlägg om spöken!  Som inte handlade om riktiga spöken (!) utan om när någon i familjen kom in har de fått stampa, knacka, ropa m m när de kommit in till mig.
Men nu är det slut på det, tack vare mina vänner hörisarna!


Jag har också nämnt att jag sluppit mitt tinnitus ljud på vänster öra, men tyvärr så kan jag höra det, dock något bättre är det tack vare hörisen, men när jag tar av den upplevs tinnitus ljudet något starkare!
Då det ibland är omöjligt att somna för jag "lyssnar" på det och kan inte koppla ifrån.....
I augusti ska jag iväg och göra test och kolla upp mitt tinnitusljud!


Min käre sambo tycker att jag pratar tystare numera sedan jag skaffat nya hörisar,  och han har VERKLIGEN fått en dålig hörsel och är i behov av höris så ibland blir det bara tokigt!     
Det finns ju teckenspråk om det blir allt för jäkligt!    ; )

                                                                                                 Ha de gott!    




  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar