söndag 28 juli 2013

Sommar och åska!

Hej svejs allihopa!
Här har vi äntligen fått haft  SOLIGA och VARMA dagar i en hel vecka, helt underbart, förra veckan tog jag promenader med mössan på : 0 
Inte kul, men vi fick sol och värme till sist....

Och vi har börjat och fixat lite på våran  altan och det kommer förbi folk och tar en pratstund  hela tiden och det är jättekul, och nåt som också är kul, är att jag hörde vad de sa,   även om jag stod uppe på och de nedanför altan!!! 

Igår på eftermiddagen och kvällen gick det åska en bra stund MEN den kunde jag inte höra tyvärr, den var för långt borta . 
Senare bjöd vi hem D och N på middag, och N tycker INTE om åskan,
och där satt jag och ansträngde mig, och bara önskade att få höra dånet.      
Knasigt kan man tycka, men till slut så fick jag höra åskljudet från ovan där :)  
                (bilden lånad fr nätet)                 Ha de gott!            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar