fredag 2 augusti 2013

Höristävling!

Hej!
I morse läste jag senaste Auris tidningen om att de har en tävling om vem som har snyggaste hörapparaten!!
Jag ska inte vara med i tävlingen även om jag har tre "diamanter" (som barnen på förskolan säger) på vardera höris ; )
Och i nästa nummer får man se vem som vann!    Spännande!

Jag tycker att det är lite häftigt!   För hörisarna har LÄNGE sett ut likadant, tråkiga och  beigefärgade, oavsett om det är en äldre eller en ung som bär dem!

Men numera finns flera varianter och man kan välja färg på både insatser (delen i örat) och på  själva apparaten!
Och det är  väldigt viktigt för lite äldre barn och ungdomar!

Med tanke på alla tusentals glasögonbågar som finns att välja på, och har funnits många av alltjämt.

HELT RÄTT, att hörisbärarna också har möjlighet att välja efter tycke och smak!!
Jag får visa sen hur hörisen som vann ser ut!

                                    Ha de gott i solen!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar