onsdag 17 juli 2013

Musik i affären?

Hejsan!
Längesen sist och anledningen till att jag inte gjort nåt inlägg på ett tag beror INTE på att jag ligger i solstolen och gassar i solen,    utan TVÄRTOM det är otroligt kallt för att vara i andra halvan av juli, tyvärr, men man tar ju vid med andra saker inomhus.... Eller är ute och ränner på Loppisar!
Igår  var jag, V ,A, och L till staden och gjorde ärenden, och  kolla runt i affärer, perfekt syssla när det är bara 10-12 grader :/


Jag beundrar de expediter som jobbar i affärerna som spelar hög (tycker jag) musik dagar i ända!?   Jag kan bara tänka mig hur jäkla slut efter en arbetsdag de måste vara. 
Tänk att jobba i affären övrigt UTAN musik och bara höra sorlet av människorna, vilket jag tycker räcker mer än väl!


Och jag kan erkänna att jag blir irriterad av musiken ! Jag gör en snabb koll för att sedan  skynda mig ut därifrån!!
Det måste ju finnas flera än jag som tycker lika!?
Det måste vara fel metod att locka till sig köpare!!  Eller?

Annars kan jag nämna att i en affär, (utan musik ) kunde jag höra allt som expediten sa,     förr hade jag fått små panik när det börjar frågas en massa om betalning, medlem, medlemskort m m    MEN jag hörde utan några problem!  Ännu en ny upplevelse med mina "vänner" hörisarna!     :))
                    
                                                  Ha de gott!  

                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar