lördag 23 februari 2013

Spöken?


 
Hej hopp! Idag tänker jag på vad ens familj får stå ut med olika" konstigheter" när det finns nån med höris.
Tänker på alla hundratals gånger som jag blivit (blir) skrämd och ser ut som om jag ser spöken!!!     P g a alla ljuden man har i huvet, plus att jag måste vara utan höris för klådan,( då hör jag ju sämre!).....  
Min käre sambo han brukar stampa, knacka i farstun och ha olika utrop när han gör entre!!  
Likaså D brukar klappa händerna mot benen och säja något!!    Just för att jag blir så jäkla rädd annars!  Ha Ha Ha! 
Ganska galet, eller hur?            Så ibland e jag rädd för att bli rädd!
Men, men  så länge det INTE ÄR spöken som skrämmer mig så är det ju lugnt!
Det var vad jag hade att komma med idag!
Ha de gott!    

1 kommentar:

  1. Då ska jag tänka på det nästa gång jag kommer. Har aldrig tänkt på att det kan vara så. Ha en fin lördagkväll
    Kram Malin

    SvaraRadera