torsdag 9 maj 2013

Palmer i sikte!


Hejsan Hoppsan!
Här en bild på några palmer, och bilden avslöjar att jag varit i ett annat land, och landet är inte mindre än SPANIEN!!!
Jag och min käre M var ner en vecka och hälsade på A och B, och vi hade en underbar vecka! 
Älskar att flyga, och varje gång när jag sitter i flyplanet och fifflar med hörisarna och kopplar om så nuddar man T-läget och det blir ett "störningsljud",och varje gång tänker jag att tänk om jag av misstag skulle få in vad piloten säger och det sas nånting om att det var fel på motorerna osv. 
Snacka om att man skulle få panik!!
Ja, ja  bra fantasi har jag och som tur är det bara fantasi...  Men ändå ganska skrämmande tanke! 
I örigt är det ett fasligt oljud på planet, men då stänger man av ; / Funkar ju om man har sällskap som kan höra om något viktigt sägs. Det är svårt och höra vad de säger, jag upplever det som om de stoppar in luren i munnen när de meddelar något, det blir bara nåt skräll....
En annan sak är att jag blev stoppad både i Umeå och Alicante för det pep när jag gick igenom säkerhetskontrollen, är det hörisarna som gör det, eller?
                   Borta bra men hemma bäst!   Ha de gott!         
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar