söndag 21 april 2013

Gott samarbete m Hörisarna!

Hej!
Jag kan berätta att det går bättre och bättre med hörisarna,  vi samarbetar bra!
Otroligt vad mycket som blivit förstärkt och som jag aldrig vetat lät så j-t!!
För att ta några exempel,  härom kvällen när jag var ut och promenera och det blåste rejält då tonades blåsten ner när det lät som värst (bra finess)!
Billjuden hörde jag LÅNGT innan de passerade förbi...
  
När jag var ner i pannrummet trodde jag att det var fel på pannan för det mullra och lät, men det har det ju gjort hela tiden.

All slag spolande är oxå inte nåt vackert läte direkt!  Fy vad låter styggt!
I köket som typ stekljuden, fläkten m m låter illa...

Familjen tycker att jag prata för tyst, och det beror på att jag hör mig själv så himla väl och det är ju inte vad jag vill riktigt : /   men det försvinner så småningom gissar jag....
 
En annan grej när vi var ut och åkte skoter så kunde jag ha hjälmen UTAN problem och det är jättebra!
Men vi träffade några ungdomar som vi pratade med och FAKTISKT hängde jag med i så gott som allt som sas!   ( Det har alltid varit svårt att höra bra och hänga med ute, helst om man är många som pratar)
Helt fantastiskt! Det betyder mycke för lilla mig........
Det får bli dagens lilla inlägg!        Söndagskramar fr en nöjd Hörisbärare!
                                          
                                                                           Ha de gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar