måndag 23 december 2013

tomte me höris!

Hejsan!
Jag vill visa er denna bild som jag hittade i en sagobok som jag fick läsa en dag på mitt jobb, det fanns många roliga bilder att bara titta på,  jag och barnen tittade en lång stund (hela sidan syns ej här) det var tomtar av alla sorter.
Och plötsligt ser jag en liten tomterackare som bär hörrapparat!!!!
 ( Tomten som är i mitten)
Jag pekade på tomten och utbrast -men han har en höris!!
Jaa men de ju en sån som du har , Annelieeee utbrister barnen i kör!

Nåväl, jag passar på att önska er alla en God Jul och att ni får må gott och träffa familjer, de nära och kära och bara umgås.
Lyssna på julmusik, lyssna på olika historier som de kära berättar, och få höra lite på prasslet från julkappspappret givetvis, för du har väl varit snäll ; )
                          GOD JUL !     / bloggerskan
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar