söndag 3 november 2013

Dan e glasöuga!

Hej!
Jag måste bara skriva och berätta om hur knäppt det har varit med just denna Auristidning flera gånger, jag har läsglasögon och mörkt är det nu på kvällarna så när jag ska lägga mig så kastar jag en blick på lillbordet som jag har bredvid sängen så ser jag att -Jamen dan ligg ju glasögona! Gör mig klar och kryper ner i sängen och har letat nåt att läsa och sträcker mig för att ta på mig glasögonen....- Meeeeen dom här kan jag ju inte ta på mig!!!!! -Maaaan!
Jahapp! då vare till och kliva upp och leta reda på MINA glasögon!   Jag vet inte hur många gånger jag har blivit lurad av detta omslag! Ha ha ha....

I övrigt är det en mycket bra och intressant tidning.  I många år har jag tyckt att den var riktigt "torr" och mer riktad till de äldre, men nu sen ett par år har den ändrats och blivit ungdomligare så alla åldrar kan läsa den.
Jag kan rekommendera att läsa den när du har chansen ; )
Det var dagens lilla inlägg.                   Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar